onsdag 20 augusti 2008

Papprikas Designteam

Äntligen kan vi presentera Papprikas nya designteam! Vi tackar för alla härliga ansökningar och måste säga att vi blivit väldigt inspirerade av det ni gjort. Kanske kan vi få publicera en del här på bloggen under hösten?


Först ut är Anna-Karin Bergwik, även kallad annanna på en del forum.



Här har vi Julia Lundmark, som en del av er känner som Zimla



Vår nya kortdesigner Carolina Emdin, a.k.a Carolina ;) (foto kommer)



Clara Fägersten, Clara rätt och slätt. Ett känt ansikte bland Papprikas kvällspysslare



Ann-Sopie Ildring som kallar sig Anni.




Eva Gabrielsson, kallas för Eva och håller i stämpelkurser m.m. på Papprika



Så sist men inte minst vår "DT-mamma" Carina som tillsammans med Malin har valt ut detta fantastiskt duktiga designteam.


Nu börjar vi gnugga geniknölarna och värma upp för att inspirera er alla. Titta in ofta för här kommer det att hända grejer!

10 kommentarer:

Jenny sa...

Grattis Tjejer och Grattis Papprika till ett härligt DT, ser ut att bli en lovande höst på scrapfronten :)

Kram på er

Anonym sa...

ÅH! Jag är så glad, så glad! Vad roligt det ska bli att få jobba för er! Och vilka DT-kollegor man fått?! Jag tror jag dör av allt snyggt jag ser! Löövely!

MiaMaria sa...

Grattis tjejer! Ska bli spännande att se allt nytt ni skapar här :)

clara sa...

Hurra vad kul det ska bli!

annannadesign sa...

Tack för era grattis!

Kan bara hålla med mina kollegor (kul att kalla er det!) - det här ska bli toppenkul!

Sofia - SofiaFj sa...

Så kul!! Väntar med spänning på allt kul!

Scrapangel sa...

Det här blir ett kanon DT - grattis till er som kom med :)

En del av er har jag pratat med, nu vill jag se härliga och inspirerande alster.

anni sa...

Ja, superkul ska det bli och jag väntar med spänning på att komma igång på riktigt! Ses snart! kram / anni

Tettiz sa...

Grattis Papprika till ett kanonteam!! Det kommer att bli mycket snyggt i inspirationsbloggen om de där tjejerna får härja fritt... ;)

Anonym sa...

Oj, här var det många kända ansikten (för mig) - GRATTIS tjejer!