fredag 1 augusti 2008

Ansökningar till DT

Sitter här och blickar ut över ett fantasttiskt landskap på Fårö. Framför mig gårdsplanen och pappas lada och bakom mig huset som vi sover i. Barnen utnyttjar den varma sommardagen genom att titta på film??? Imorgon åker vi tillbaka hem igen. Alldeles för få dagar....




Här på Fårö är väl inte uppkopplingen till Internet den bästa. Inte heller räcker tiden till att sitta vid datorn. Så någon rensning av mailen har inte vrit direkt möjlig därav en ganska full mailkorg. Ni som inte har lyckats maila ansökan, som fått den tillbaka eller inte fått fram alla delar - jag kollar mailen när jag kommer hem och bekräftar till alla jag fått och kollar att alla delar är med. Så om ni inte får någon bekräftelse inom nästa vecka....hör av er!

Kramar/ Malin

2 kommentarer:

Wildärtan sa...

Ok, jag har mailat för att kolla,men då ska jag tjå mig lite... Ha det så skönt!

Carolina Johansson: sa...

Jag har skickat min ansökan tre gånger men inte lyckats få fram den. Nu är det ju försent... eller ska jag försöka igen när du har rensat?