tisdag 9 september 2008

Höstens första utmaning

Idag har en hel del Tim Holtz produkter kommit till Papprika. Han är en stor idol bland många. När jag (Malin) och Eva var i Las VegasCHA-mässa träffade vi honom live! Wow! Många tanter stod och trängdes runt honom för att få chans att få en signerad stämpel. Eva valde en fin som det stod Memories på medan jag tappade förståndet och valde en som ser ut som häftklamrar. Har jag använt den? Nej! Men den är i alla fall signerad.

Höstens första utmaning går ut på att använda någonting som Tim Holtz använder på ett kort, tag, en LO eller något annat alster. Antingen får ni använda hans produkter eller hans tekniker som han visar på Youtube och på sin egen blogg.

Ladda upp en bild på Internet - på er blogg eller liknande och skriv en kommentar under detta meddelande med länk till bilden. Glöm inte att beskriva vad det är som är inspirerat av T.H.

Vinnaren utses av Papprikas DT den 22 september så ni har två veckor på er. Priset är självklart en produkt från Tim Holtz kollektion....

En liten länk till hans blogg http://www.timholtz.typepad.com/

4 kommentarer:

Anonym sa...

Eftersom jag inte har nån blogg mailade jag in mitt bidrag på info@papprika.se.Hoppas att det går lika bra :-)

Hälsn.
Helena

Linnéa sa...

Jag skapade ett litet alster till de här roliga utmaningen, älskar TH's produkter, mumma!
http://giiisen.blogspot.com/2008/09/bortglmda-saker.html
Tack för en kul utmaning! :)

Storasyster sa...

Okej, jag är på...:D

http://storastorasyster.blogspot.com/2008/09/tim-holtz.html

Anonym sa...

Hej Malin!
Jag kommer också med ett bidrag...så här i sista sekunden :-)

Hälsn. Heidi

min blogg: www.scrapnstuff.blogg.se