tisdag 9 september 2008

Anni har skapat


Jag heter Ann-Sophie men kallas Anni lite här och var och så även i scrapvärlden. Jag är scrapgalen sedan 2001, men ett namn på vad jag höll på med fick jag inte förrän något år senare. Under sommarsemestern i år hade jag med foton och en del av mina pysselsaker och jag kan berätta att det går att scrappa på en motorbåt också om man gärna vill. Det gäller att hålla vattenfast stämpelfärg borta från barnen och att vara beredd på att blommor och annat lätt och smått kan blåsa iväg om man sprider dem omkring sig på båten. När jag inte åker båt bor jag i Täby norr om Stockholm tillsammans med mina två välfotograferade buskillar och min något mindre fotograferade man. Förutom scrapbooknig gillar jag att fotografera, läsa böcker, vara ute i naturen och hmmm, choklad var det ju! Det känns jättekul att vara en del av Papprikas designteam! Uppgiften gör mig inspirerad och förhoppningsvis kan jag inspirera någon av er som kikar in här på Papprika.


Mönsterpapper: DieCutsWithaView
Blinget & fjärilen: från Youdo
Texten: från skrivare! ingen stämpel


Här är ett litet minialbum gjort med papper från Prima. Fjärilarna och blommorna är utklippta från ett mönstrat papper från DieCutsWithaView. Det oranga är från Lace Cardstock KI Memories.

Inga kommentarer: