tisdag 4 mars 2008

Tack!

Tack alla underbara människor som kom för att fira Papprikas femårsdag. Tack för alla kort, blommor och presenter. Bilder kanske kommer senare för jag hade ingen kamera med mig. Det var så fullt av folk så jag blev alldeles rörd och lite blyg. Jag blyg?! Jo faktiskt ibland men jag brukar kunna fejka bort det för det mesta.

Vi hade ju några tävlingar igår och när kl blev 22 så var det bara jag, Katarina och Anki kvar i lokalen. Katarina fick agera lottdragare och Anki övervakade. And the winners are:

Vinnare av korgen med scrapsaker - Suzie Steffensen
Vinnare av "pengarna tillbaka" - Katrin Olausson

Grattis tjejer!

7 kommentarer:

Katrin sa...

Jag som aldrig vinner... Haha! Äntligen =)) Tack, tack, tack!

Pihlina sa...

Tack själv. Att det var rea insåg jag ju först när jag betalade! Haha. Då borde jag såklart shoppat mer. :D

Monica sa...

Gaaah! Sorry, tjejen. Jag skulle ha varit där. Min geléhjärna var inte riktigt med. Vad roligt att många kom!

MiaMaria sa...

Grattis till vinnarna! Det var kul att se så många där :)

Suzie sa...

Jag blev jätteförvånad när Malin ringde...va..?...jag..vunnit? Nu är jag bara sååå nyfiken på vad för små godsaker som finns i korgen. Jag måste tyvärr hålla mig till tåls till på lördag. *suck*

Tack återigen för en trevlig kväll!

Elina sa...

Precis som Peterlina insåg jag att det var rea först när jag betalade :) Tack för trevligt kalas, och grattis på femårsdagen!

Jenny sa...

Låter som ni hade en jättetrevlig kväll, tråkigt att jag inte kunde vara där. Grattis igen till 5-års åringen :)