söndag 6 januari 2008

Välkommen till ett nytt år med Papprika!

Nykläckt är denna inspirationsblogg för Papprikas kunder och andra intresserade, pyssliga människor. Välkommen alla ni som kommit hit! Här kommer vi att samla inspiration från vårt designteam, från kunder samt från de som vill dela med sig.

Vi kommer att ha en del tävlingar och utmaningar för er att bita it.

Bloggen kommer sedan självklart att visa en hel del nyheter från Papprika Scrapbook.

Så ännu en gång välkomna hälsar Papprikas Designteam samt Malin!

20 kommentarer:

P-lina sa...

Åhh får jag äran att skriva allra först! Tjohoo! :-)
Ska bli kul med lite utmaningar.
Vi ses på Papprika tjejer!

Anonym sa...

Hej
Kan definitivt behöva lite utmaningar och massor av inspiration just nu. har kört fast och kommer inte loss.

Annica

Unknown sa...

Va roligt med en Papprika-blogg!!
Ser fram emot en massa skojiga utmaningar och annat :-D

Anonym sa...

Hej!
Så kul att bloggen är här!!
Okej, jag är reda - utmana mig! :)

kram från Bellis

Pirayan sa...

Åh va kul att Papprika blivit med Blogg. Väntar med spänning på första utmaningen!

Sofia - SofiaFj sa...

Håller med de andra. Ser fram emot detta. Kram.

Zofie sa...

Gratulerer med blogg - gleder meg til å følge med her

MiaMaria sa...

Kul att bloggen har kommit :) Hoppas på ett bra Papprika år 2008 :)

annannadesign sa...

Tjoho - vad kul Malin! Grattis till bloggen! Hoppas jag hinner förbi dig en dag snart!!!

Kram!

Anki sa...

Grattis Malin till bloggen.
Ska försöka hänga med på de utmaningar som kommer finnas här.

Jenny sa...

Instämmer med tidigare inlägg. Hurra för Papprika Blogg. Ska med spänning följa vad ni hittar på.
Kram kram, alla papprikor/ Jenny (honnybonny)

Monica sa...

Grattis och lycka till!!!

Olivia sa...

Åh vad kul med blogg! Härligt! Hoppas kunna komma förbi Papprika snart och visa min guldklimp... och handla lite också! ;-)
Kram!

clara sa...

hurraaaaaa vad jag blir glad... jag är lixom hemlös i rymden om inte papprika finns...

Tina sa...

Kul med bloggen, Malin! Bra början på året...

TinaB

Micro-kakan sa...

Åh, precis vad jag behöver - utmaningar och inspiration!

Pernilla sa...

Så nu är det här vi får hållas??? SAKNAR forumet! Det var det trevligaste forum jag någonsin har varit på. Buhu buhu.

Mig hittar ni på min blogg, saknar er!

www.skrivarmamma.blogspot.com

Anonym sa...

Skoj, skall försöka titta hit!

~Karin~ sa...

Åh, va kul med en inspirationsblogg och utmaningar är bra. Sånt behöver jag för att komma igång med scrappandet :)

kram /Karin (qurin)

Anna sa...

Nu ligger den inlagd bland mina favoriter. Trevligt med en blogg till att besöka och finna inspiration i.

Vinterkramen Anna