måndag 21 januari 2008

And the winner is....



Jenny/ Honeybonny ....Grattis!!!!!
Så här beskriver Jenny sin LO: "har kopierat upp sidor från min filofax och byggt upp som bakgrundspapper. Papper, remsor från cardstock fäst med 3-D kuddar samt en bit vinrött papper från spillhögen, har tyvärr inte koll på tillverkaren. Skrivit med svart sharpiepenna samt svart calligrafipenna. Använt svart stämpelfärg och en stor stämpel från Savoir Flaire."

Jag tycker att idéen om filofax-bladen var otroligt rolig. Ett bra tips till er som vill ha lite annorlunda bakgrundspapper.

Jenny - vi ses väl snart så då ligger din vinst här och väntar!

Tack alla andra för fina bidrag. Kanske jag lägger ut några fler här snart....

10 kommentarer:

Carina sa...

Grattis Jenny, vad roligt.
En toppen idé.
Kram Carina

MiaMaria sa...

Grattis!!! Jättesmart att använda filofaxen! :)

Jenny sa...

Tack, så roligt, vad glad jag blir, Jippi! Har aldrig vunnit någon scraptävling förut så jag känner mig extra stolt.

Kram på er allihoppa/ Jenny

P-lina sa...

Grattis Jenny! Den var jättefin! :-)

Anonym sa...

...men Malin... vi har ju p r a t a t om det här...?! Jag vinner alla priser och du får 500 bagis på ditt konto....?!


Nåja, du får väl gratuleras till en välförtjänt seger så länge Jenny. :)

Peter

Sofia - SofiaFj sa...

Grattis Jenny!!!! Kram/Sofia

clara sa...

så himla kul!
jag älskar filofaxpapprena, den iden snor jag bums! Grattis jenny!

annannadesign sa...

Än en gång: stort grattis! Det var du väl värd!

Kram!

Unknown sa...

Grattis Jenny - jättesnygg LO!!!
Jätteläckert med filofaxsidorna :-)

Anonym sa...

STORT GRATTIS Jenny! Jättefin! Vilken strålande & annorlunda idé med filofaxbladen =)
*kram* Åsa