torsdag 27 augusti 2009

Höstkick-off

Fredagen den 28 augusti och lördagen den 29 augusti har vi höstkick-off på Papprika.

Fredag

Mellan kl 11 och 16 har vi Maria Ström här som fotograferar. Alla kunder som handlar för över 300 kr blir fotograferade av Maria. Ta tillfället i akt och få fina bilder på dig själv, barnen eller varför inte maken? Mellan 30 och 40 bilder får du med dig hem på en CD.

Vi bjuder alla kunder på glass hela dagen!


Lördag

Vi bjuder alla kunder på glass hela dagen!

Demontrationer av olika produkter och tekniker. Bl.a. gör vi en lykta till kräftskivan eller julen, vi visar hur Dreamkutz delar papper i perfekta delar och vi visar hur man arbetar med Memory-glass från Ranger.

Missa nu inte tillfälle att fotas av Maria. På hennes hemsida kan du se lite olika bilder hon tagit tidigare.

Välkomna!

2 kommentarer:

Aina sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Aina sa...

Hejsan!
Jag hoppas att ni hade en fantastisk kick-off! Jag är inte säker på att ni minns mig. Jag tittade in i butiken med en miniminilåda saker och pysslade med er i februari (tror jag att det var). Jag lovade att kommentera på bloggen och visa hur sidan blev. Pga allmän blogsvacka har jag inte fått upp sidan förrän nu. Men bättre sent än aldrig, eller hur? Nu ligger den i alla fall uppe på http://jamsiscrappar.blogspot.com/ .
Hur som helst vill jag bara tacka er för en väldigt trevlig kväll!